اولویت در ساخت واحد‌هایی با طبقات کم است

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی بر ساخت واحد‌های کم تراکم در طرح نهضت ملی مسکن تاکید دارد و در صورتی که در شهری زمین کافی برای ساخت مسکن وجود داشته باشد، اولویت در ساخت واحد‌هایی با طبقات کم است.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 14 December 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: در استان فارس در مجموع ۵ هزار و ۷۰۵ هکتار زمین در قالب شهرک‌سازی برای طرح نهضت ملی مسکن پیشنهاد و مصوب شده است.
به گفته مالکی جمع توافقات با اشخاص حقیقی و حقوقی در این استان منجر به تامین ۲ هزار و ۱۵۵ هکتار زمین برای ساخت مسکن خواهد شد.
وی با بیان اینکه تامین زمین در استان‌ها باید بر مبنای ظرفیت‌های قانونی انجام شود، افزود: در دور جدید نشست تامین زمین استان‌ها، عملکرد تمامی استان‌ها را به دقت بررسی می‌کنیم تا علاوه بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و حرکت با حداکثر سرعت، اقدامات در چارچوب تکالیف قانونی انجام شود.
مالکی گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی بر ساخت واحد‌های کم تراکم در طرح نهضت ملی مسکن تاکید دارد و در صورتی که در شهری زمین کافی برای ساخت مسکن وجود داشته باشد، اولویت در ساخت واحد‌هایی با طبقات کم است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار