مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توسعه نوآوری و حضور و فعالیت شرکت های دانش بنیان در جزیره کیش، منافع ملی فراوانی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ 28 May 2024

به گزارش تابناک جزیره، رحیم سرهنگی سه شنبه 8 خرداد از نمایشگاه محصولات شرکت های دانش بنیان واقع در مرکز نوآوری کیش بازدید کرد و با توانمندی های شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه آشنا شد.

در این نمایشگاه 14 شرکت منتخب از ۳۵ شرکت دانش بنیان، خلاق ، نوآور و استارت آپ که در مجموعه مرکز نوآوری حضور داشتند و این شرکتها در حوزه های طراحی و تولید تجهیزات نفتی، تصفیه آب و پساب، طراحی و ساخت و پشتیبانی نرم افزار و اپلیکیشن سازمانی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، پلتفرم سیمان بان، بازسازی و نوسازی اماکن و هوشمند سازی ، برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، کاشت گل و گیاهان زینتی، ارائه خدمات شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی، طراحی، ساخت و تولید سیلندرهای تحت فشارکامپوزیتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای، برق و الکترونیک،فوتونیک،مخابرات، علمی و آموزشی و سیستم های خودکار و پلتفرم اشتراک گذار اجاره وسایل نقلیه فعالیت دارند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این بازدید توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان را زمینه ساز رشد و پیشرفت اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: از کسب و کارهای استارت آپ و شرکت های دانش بنیان برای توسعه بر اساس مزیت‌های جزیره کیش و اولویت کشور حمایت می‌شود.
وی با بیان این که به کارگیری شرکت های دانش بنیان و فعالیت های دانش محور در ارتقا کیفی ارائه خدمات نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان، مسیر تبدیل دانش به ثروت را شتاب می بخشد از اینرو از حضور و فعالیت شرکت های دانش بنیان، خلاق، نوآور و استارت آپ در جزیره کیش استقبال می کنیم.
گفتنی است در این بازدید اصغر باقرزاده مشاور و مدیر کل حوزه مدیرعامل، محمد عبدالهی دستیار ویژه مدیرعامل ، علی رضا فراهانی سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، محسن رحیمی نماینده ویژه مدیرعامل در امور ساماندهی و مدیریت مدارس الغدیر و سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار