پنجمین میز خدمت کیش در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردمی، درخواست‌ها و مشکلات تعداد بسیار زیادی از کیشوندان و فعالین اقتصادی جزیره در میز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مدیرعامل سازمان، معاونان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه در سالن ابن سینا، مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار و بررسی گردید.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 05 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، در این میز خدمت که در سالن ابن سینا، مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد، رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مسوولان بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان، دستورات لازم در خصوص بررسی کارشناسی درخواست‌ها و مطالبات مردمی را صادر و بر ارائه راهکار کارشناسی جهت رفع مشکلات آنان تاکید کردند.

برپایی میز خدمت با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر مسوولان با دغدغه‌ها و مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره، مستقیم و بی‌واسطه آنان با مردم، افزایش رضایت مردمی از عملکرد مسوولان را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش طرح‌های سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی و بحث‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی از جمله بیشترین موارد مطرح شده در این میز خدمت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار