رحیم سرهنگی در دیدار با فعالان اقتصادی و جامعه آژانس‌های گردشگری و خدمات مسافرتی کیش، حذف بروکراسی اداری را لازم برشمرد و گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های این نشست‌ها دسترسی آسان به مسئولان ارشد، ایجاد فضای صمیمانه گفتگو بین مسئولان و سرمایه گذاران و حل مسائل و مشکلات با حذف بروکراسی اداری می‌باشد که علاوه بر تسهیل امور، فضای اقتصادی کیش با حذف موانع پویا‌تر شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ 05 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، رحیم سرهنگی با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی جزیره کیش دیدار و گفتگو نمود که در این دیدار که به فعالان اقتصادی و جامعه آژانس‌های گردشگری و خدمات مسافرتی اختصاص داشت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد در نشست‌های مجزا و تخصصی بر هماهنگی بیشتر آژانس‌های گردشگری و مسافرتی با سازمان منطقه آزاد کیش در راستای توسعه گردشگری جزیره زیبای کیش و قطع دست دلالان تاکید نمود.

رحیم سرهنگی اظهار کرد: این نشست‌ها به فعالان اقتصادی وسرمایه گذاران این فرصت را می‌دهد که در فضایی اختصاصی موضوعات خود را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تیم اقتصادی وسرمایه گذاری سازمان مطرح کنند و از طرفی دستورات لازم جهت پیگیری موضوع و ارایه راه حل مناسب جهت رفع موارد در همان نشست انجام شود.

مدیر عامل سازمان یکی از مهمترین دستاورد‌های این نشست‌ها را دسترسی آسان به مسئولان ارشد، ایجاد فضای صمیمانه گفتگو بین مسئولان و سرمایه گذاران و حل مسائل و مشکلات با حذف بروکراسی اداری دانست و افزود: دیدار با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به صورت هفتگی برگزار خواهد شدتا علاوه بر تسهیل امور، فضای اقتصادی کیش با حذف موانع پویا‌تر شود.

اصناف، جوامع، فعالان اقتصادی و سرمایه گذارانی که تمایل دارند در این نشست‌ها موضوعات و مشکلات خود را مطرح کنند می‌توانند برای تعیین وقت جلسه روز‌های شنبه و یکشنبه با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۲۹۹۹ تماس بگیرند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار