سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از برنامه ریزی و پیگیری ها برای تامین برق مورد نیاز جزیره در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ 08 June 2024

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امین میرزایی در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت آب و برق و ماهتاب کیش با هدف بررسی وضعیت زیرساخت‌ها و رفع موانع و مشکلات پروژه‌های زیربنایی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تابستان و زمان اوج مصرف برق درکشور و جزیره کیش، درحال بررسی وضعیت تجهیزات و نحوه خدمات دهی به مشترکان و تلاش برای جلوگیری از قطعی برق و خاموشی هستیم.

میرزایی در ادامه بر اصلاح سیستم‌های قدیمی، برنامه ریزی مناسب برای بالا بردن ظرفیت تولید نیروگاه‌ها و اجرای طرح‌های مدیریت مصرف تاکید کرد.

سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: رفع دغدغه‌ها و افزایش خدمات دهی به شهروندان وگردشگران یکی از تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ویژه در حوزه آب و برق است که در دستور کار معاونت عمرانی و زیربنایی این سازمان قرار دارد.

گفتنی است تیم عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش به سرپرستی امین میرزایی با هدف بررسی وضعیت امور زیربنایی و پیشرفت پروژه‌ها به صورت هفتگی از حوزه‌های مختلف بازدید می‌کنند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار