۷ رویداد فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری از عید قربان تا عید غدیر در جزیره کیش اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹ 16 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه ولایت با حضور علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان و اصحاب رسانه شنبه ۲۶ خرداد در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

فاطمیان پور در این نشست با تبریک دهه ولایت خاطر نشان کرد: جشنواره گلاب گیری از اول تا ۵ تیر از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ در اسکله تفریحی و گردهمایی سادات کیش در جمعه اول تیر در ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی از جمله برنامه‌هایی است که برای نخستین بار در گرامیداشت دهه ولایت در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشن‌های دهه ولایت ویژه عید قربان تا عید غدیر از اول تا ۵ تیر هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در اسکله تفریحی با برنامه‌های متنوع میزبان کیشوندان و گردشگران است.

فاطمیان پور با اشاره به برگزاری رویداد‌های تابستانی تحت عنوان" بزن بریم کیش" گفت: اجرای رویداد‌های متنوع را برای مناسبت‌های ملی و مذهبی تا پایان سال در دستور کار داریم.

همچنین در این نشست سعید دهقان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه ولایت گفت: برگزاری محفل انس با قرآن از ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۸ خرداد در مسجد ثامن الائمه (ع) آغازگر برنامه‌های گرامیداشت دهه ولایت است که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی از ۲۸ خرداد تا ۴ تیر در فضای مجازی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی از ۲۸ خرداد ماه تا ۵ تیر در مجموعه ورزشی المپیک، برگزاری برنامه ویژه شب شعر و موسیقی در چهارشنبه ۳۰ خرداد در ساعت ۲۰ در فرهنگسرای سعدی و مسابقه ویژه هرپنج شنبه نقاشی ۳۱ خرداد در ساعت ۱۹ در ورودی اسکله تفریحی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه ولایت است.

سعید دهقان از برپایی موکب‌های عید غدیر از اول تا ۵ تیر از ساعت۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ در مناطق مختلف جزیره کیش خبر داد و افزود: اجرای کارناوال خودرویی از ساعت ۲۰:۳۰ از مسجد خاتم الانبیاء (ص) به سمت اسکله تفریحی، اجرای نورافشانی از ساعت ۲۱:۳۰ در اسکله تفریحی و مراسم بومی- سنتی "خطبه خوانی غدیر" در ساعت ۲۳:۳۰ در حسینیه فاطمه الزهرا (س) از دیگر برنامه‌هایی است که دوشنبه ۴ تیر اجرا می‌شود.

سرپرست مدیریت امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: طرح " یک روز نان رایگان" توسط نانوایی‌های منتخب، عیادت از جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان، جشن کودکان غدیر از ساعت ۱۰ در مصلای کیش، اردوی فرهنگی دختران دریا در ساعت ۱۸ در مجموعه فرهنگی- اجتماعی "کیش بانو"و جشن امامت و ولایت در ساعت ۲۱ در حسینیه قرآن و عترت از جمله برنامه‌هایی است که سه شنبه ۵ تیر مصادف با عید سعید غدیر خم در جزیره کیش برگزار می‌شود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار