سادات نجفی گفت: با حمایت و بستر سازی سازمان منطقه آزاد کیش، کنسرسیوم رونق پایدار کیش با حضور فعال و مشارکت ۵ جامعه صنفی کیش فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸ 19 June 2024

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان وبازرگانان کیش درآیین گشایش جشنواره تابستانه کیش که یکشنبه ۲۷ خرداد در کشتی امیرکبیر برگزار شد؛ از نقش محوری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جهت تشکیل کنسرسیوم قدردانی کرد.

سادات نجفی خاطر نشان کرد: کنسرسیوم رونق پایدار کیش قرارداد و بستری است برای این که بتوانیم از درآمد‌های صنوف، بخشی را به رونق و توسعه گردشگری کیش اختصاص بدهیم و درآمد پایدار ایجاد کنیم. وی افزود: برای تحقق این مهم، تمام جوامع صنفی کیش به عنوان ذینفعان در این کنسرسیوم حضور دارند تا با امضا قرارداد‌های کنسرسیوم، اتفاقات ارزشمند را رقم بزنیم و در این میان سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان ناظر ایفای نقش خواهد داشت.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش خاطر نشان کرد: امیدوارم این کنسرسیوم فارغ از هر گونه تحول سیاسی، تقویت شود و بتواند کار‌های بسیار بزرگ را که آرزوی همگی ما است؛ رقم بزند.

سادات نجفی با تاکید بر این که به کنسرسیوم رونق پایدار امیدوار هستم؛ گفت: بارقه‌های این امید را در روز‌های ابتدایی شکل گیری کنسرسیوم شاهدش هستیم و حامیان مالی زیادی مراجعه کردند که حمایت کنند و در کنار ما باشند.

وی ادامه داد: آمادگی داریم تا این ظرفیت کیش را با تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در کشور صاحب ایده و سرمایه هستند؛ به اشتراک بگذاریم و از ظرفیت‌هایی آنان برای کمک به کیش بهره ببریم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به زیرساخت‌ها و موهبت‌های الهی جزیره کیش، آن را غیر قابل مقایسه با دیگر مقاصد گردشگری در منطقه دانست و افزود: امیدوارم روزی فرا برسد که جزیره کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری در جهان شناخته شود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار