مطهری زاده گفت: در پی حمایت‌های همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش، دادگستری جزیره موفق به رسیدگی به ۳۷ هزار پرونده دربازه زمانی یک ساله شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸ 25 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، همزمان با هفته قوه قضاییه، دادگستری جزیره، میزبان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه و فرمانده پایگاه پدافند هوایی بود.

دراین دیدار رئیس دادگستری جزیره کیش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیرگفت: محور فعالیت دادگستری، جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان است و اعتقاد راسخ داریم که با همدلی، تعامل و هم افزایی با یکدیگر، مشکلات حاکم بر جزیره کیش را رفع خواهیم کرد.

وی با اشاره به ۳۷ هزار پرونده وارده به دادگستری کیش از اول تیر ۱۴۰۲ تا اول تیر ۱۴۰۳ با اعلام این که این حجم پرونده برای دستگاه قضایی کیش که در تقسیمات کشوری به عنوان بخش محسوب می‌شود بسیار زیاد است، افزود: با تلاش بی وقفه همکارانمان در دادگستری کیش، این تعداد پرونده رسیدگی و مختومه شد.

یاسین مطهری زاده در پایان با تقدیر از احداث ساختمان جدید دادگستری توسط سازمان منطقه آزاد کیش، این مهم را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این ساختمان، بسیاری از مشکلات دادگستری کیش رفع و با بهبود کیفی عملکرد کارکنان ونحوه پاسخگویی، خدمات مناسب تری به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

محمد عباسی دادستان عمومی و دادگاه انقلاب کیش هم در این دیدار با اشاره به ارتقاء کمی وکیفی خدمات دهی در پی احداث ساختمان جدید دادگستری کیش گفت: این تعامل و همکاری دو جانبه بین دادگستری و سازمان منطقه آزاد کیش اتفاق مثبت و ارزنده‌ای درجهت افزایش رفاه مراجعان و خدمات دهی شایسته به شهروندان وگردشگران کیش است.

گفتنی است در دیدار علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و ابراهیم هاشم ورزی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند.

برچسب ها: جزیره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار