با هدف تسهیل ارتباطات و افزایش کارآمدی، نخستین گردهمایی رابطان خبری و روابط عمومی‌های جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸ 27 June 2024

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست که برای اولین بار با هدف ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین رابطان خبری وروابط عمومی‌های نهاد‌های دولتی وبخش خصوصی برگزار شد سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها ورابطان خبری در ارتقاء عملکرد و بهبود خدمات دهی به منظور افزایش رضایتمندی مردم گفت: در جهان امروز که ارتباطات از عناصر اصلی توسعه و موفقیت است ارتباط فعالان حوزه روابط عمومی زمینه ساز رشد و پیشرفت جوامع است.

سید ابراهیم هاشم ورزی افزود: ایجاد شبکه ارتباطی بین نهاد‌ها وارگان‌های مختلف از مسیر روابط عمومی‌ها دستاورد‌های ارزشمندی به همراه دارد و این اتفاق که برای اولین بار درجزیره کیش رقم خورده درگام نخست برای طرفین ظرفیت‌های خوبی به شمار می‌رود و درگام بعدی از عواید این ارتباطات شهروندان وگردشگران کیش برخوردار خواهند شد.

توانمند سازی روابط عمومی ها، توسعه آموزش، بهره گیری از بستر‌های ارتباطی سازمان منطقه آزاد کیش وظرفیت‌های رسانه ای، تمرکز بر رفع مشکلات مردم توسط روابط عمومی‌ها و ایجاد شبکه اطلاع رسانی پویا از جمله تاکیدات هاشم ورزی در این نشست بود.

درادامه این نشست رابطان خبری و مسئولان روابط عمومی‌های نهاد‌ها واصناف به گفتگو وتبادل نظر در موضوعات مشترک کاری پرداختند.

همچنین سرپرست روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن استقبال از طرح نظرات وپیشنهادات اعضای این نشست، از آنان خواست درحوزه اجرای پیشنهادات نیز یار وهمراه روابط عمومی سازمان باشند.

گفتنی است دراین نشست مقرر شد این جلسه با حضور رابطان خبری ادارت، نهاد‌ها، اصناف وجوامع جزیره کیش به صورت مستمر و ماهانه برگزار شود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار