شهادت سید حسن نصرالله موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت‌ رهبران و بزرگان هم‌چون شهید سید حسن نصرالله در طول سال‌ها مبارزه، موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی شده است.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ 28 September 2024

حسنعلی اخلاقی امیری در گفت و گو با تابناک رضوی با بیان این که شهادت مجاهد نستوه رهبر مقاومت حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، اظهار کرد: اگر چه جبهه مقاومت چهره بزرگی را از دست داد و فردی که بیش از 30 سال دبیرکلی حزب الله را برعهده داشته است به درجه رفیع شهادت رسید اما پایه‌های حزب الله قوی و استوار است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دست دادن شهید سید حسن نصرالله مصیبتی بزرگ است که ما را در اندوه و ماتم قرار داد اما با شهادت هر کدام از رهروان راه مقاومت، فردی دیگر پرچم را برداشته و در همان مسیر راه را ادامه می‌دهد.
اخلاقی امیری تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم صهونیستی از این شهادت نفعی نخواهد برد بلکه جوانان پرشور حزب الله قوی تر از گذشته راه شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد و شعار هیهات من الذله پر آوازه تر در سراسر عالم طنین انداز خواهد شد.

وی بر ضرورت هوشیاری مردم و ملت تاکید کرد و افزود: همان طوری که رهبر معظم انقلاب حکم کردند، در حوزه تبلیغی، مالی و ... به جبهه مقاومت کمک خواهیم کرد که در مقابل این رژیم کودک کش و خونخوار گام های بلندی برداریم.

اخلاقی امیری ابراز امیداوری کرد: با همت جبهه مقاومت این رژیم وحشی، غاصب و تروریسم در غل و زنجیر خواهد شد تا دیگر مردم مظلوم و بی دفاع را ترور نکند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار