آمار تاسف بار ازدواج و طلاق در همدان

در سال گذشته ۱۸ هزار و ۹۰ ازدواج در استان همدان به ثبت رسیده که در مقایسه با سال ۹۳ با کاهش ۸ درصدی مواجه شده است.
کد خبر: ۲۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 07 May 2016
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سال گذشته ۱۸ هزار و ۹۰ ازدواج در استان همدان به ثبت رسیده که در مقایسه با سال ۹۳ با کاهش ۸ درصدی مواجه شده است.

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با مهر افزود: بیشترین ازدواج در سال ۹۴ در استان همدان مربوط به زوج‌هایی بوده که در سن تقریباً برابر قرار دارند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه میانگین سن ازدواج برای مردان همدانی ۲۸.۸ سال و برای زنان همدانی ۲۴ سال بوده است، عنوان کرد: در سال گذشته در هر شبانه‌روز ۵۰ ازدواج در استان همدان ثبت شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به آمار طلاق در استان همدان نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ طلاق در استان همدان ثبت شده است.

ربانی‌مهر افزود: در سال ۹۳ آمار طلاق در استان همدان ۳ هزار و ۷۸۲ مورد بوده که آمارها در سال ۹۴ بیانگر آن است که طلاق در استان همدان نسبت به سال ۹۳ با افزایشی ۶ درصدی همراه بوده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: بیشترین طلاق در استان همدان در سال گذشته بین زوج‌هایی با سن تقریباً برابر اتفاق افتاده است.

ربانی‌مهر با بیان اینکه استان همدان در زمینه طلاق نسبت به جمعیت خود شانزدهمین استان کشور است، افزود: از نظر آمار ازدواج همدان در بین ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در برخی استان‌های کشور به ازای هر ۲ ازدواج یک طلاق صورت می‌گیرد اما در استان همدان به ازای هر ۵ ازدواج یک طلاق ثبت می‌شود، گفت: با این حال برای استان همدان ثبت بیش از ۴ هزار طلاق آمار قابل قبولی نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار