استاندار خوزستان در ستاد تسهیل تولید:

بانک صادرات به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی ندارد

بانک صادرات در رأس بانک‌هایی قرار دارد که به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی در زمینه پرداخت تسهیلات احیاگر ندارد.
کد خبر: ۲۹۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 21 September 2016
استاندار خوزستان با بیان این‌که عملکرد بعضی از بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات احیاگر اصلا قابل قبول نیست، گفت: بانک صادرات در رأس این گونه بانک‌ها قرار دارد که به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی ندارد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: بانک صادرات در رأس این گونه بانک‌ها قرار دارد که به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی ندارد و اگر ظرف مدت تعیین‌شده، این بانک نتواند امور خود را اصلاح کند، استان ملزم به برخورد خواهد بود و مجبوریم به نحو دیگری با اين بانک تعامل داشته باشیم.

وي افزود: عملکرد برخی بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات احیاگر تا حدودی قابل قبول است اما اين عملكرد جهت توسعه اقتصادی و رفع موانع تولید در استان قابل تحمل نمی باشد.

شریعتی با تاکید بر واکاوی عملکرد بانک‌ها ور خصوص پرداخت تسهیلات احیاگر خاطرنشان کرد: این نحوه عملکرد را باید واکاوی و مشخص کنیم كه عدم کارآیی بانک‌هایی نظیر بانک صادرات ناشی از استان است یا منشا آن ملی است. اگر ملی باشد به دولت ارجاع داده می‌شود و اگر منشا آن استانی باشد که باید نسبت به اصلاح روند کار در استان اقدامات جدی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: بانک‌هایی نظیر بانک صادرات که از منابع استانی بهره می‌برند و در عوص هیچ‌گونه خدماتی ارایه نمی‌دهند باید مکلف به ارایه خدمات شوند. در غیر اینصورت مجبور خواهیم بود به مردم، ادارات و سازمان‌ها اعلام کنیم که دیگر به بانک صادرات مراجعه نکنند و امور خود را از طریق دیگر بانک‌ها انجام دهند.

استاندار خوزستان افزود: در این زمینه کارگروهی تشکیل شده تا روند فرایند انجام امور در رابطه با پرداخت تسهیلات در بانک صادرات بررسی و نتایج به من گزارش شود زیرا در هر جلسه ستاد تسهیل و رفع تولید مسئولان این بانک قول حل مسائل را می‌دهند اما متاسفانه در عمل هیچگونه عملکرد مثبتی از سوی آن ها ملموس نمی باشد.

شریعتی بیان کرد: در سایر بانک‌های استان روند پرداخت تسهیلات هرچند با تاخیر و آهسته، اما در حال انجام است و در مجموع این روند پیشرفت نسبتا بدی ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار