معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی :

مدارس کانون تمام تحولات جامعه هستند

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در مراسم افتتاح ۲۵ مدرسه وکیلی در نیشابور که صبح روز شنبه باحضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: امروز فرهنگ در جای جای این شهر هویداست و‌ بروز و ظهور خیرین نیک اندیشی همچون مهندس وکیلی در این خطه نشان از توجه ویژه مردم و بزرگان نیشابور به مقوله فرهنگ دارد. د
کد خبر: ۳۷۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 04 February 2017

به گزارش تابناک رضوی،سیدجواد حسینی در این مراسم اظهار داشت: امروز خوشحالیم که در مراسم بهره برداری از پروژه های مدرسه سازی مرد نیک اندیش استان مهندس وکیلی که همواره خدمات ارزنده ای به تعلیم و تربیت استان ارائه کرده شرکت می کنیم.

وی افزود: مهندس وکیلی همواره در قلب مدیران آموزش و پرورش بوده و خواهد بود و در راستای توسعه تعلیم و تربیت این خطه تمام قدرت و همت فکری و ذهنی و قلبی و مالی و معنوی خود را در اختیار این بخش قرار داده است.
حسینی، نیشابور را به عنوان یک شهر فرهنگی برجسته در کشور دانست و اظهار داشت: نیشابور در سال جاری پایتخت کتاب ایران لقب گرفته است و این شایستگی را دارد که پایتخت کتاب جهان شود.
وی تصریح کرد: امروز فرهنگ در جای جای این شهر هویداست، نمونه بارز آن وجود سرداران شهیدی است که این شهرستان تقدیم انقلاب کرده است.بسیاری از مسئولین نیشابور از خانواده شهدا و ایثارگر و با مدارج عالی تحصیلی هستند که این نیز نشان از فرهنگ بالای نیشابور دارد.
 حسینی افزود: ‌ بروز و ظهور خیرین نیک اندیشی همچون مهندس وکیلی در این خطه نشان از توجه ویژه مردم و بزرگان نیشابور به مقوله فرهنگ دارد.
معاون استاندار خراسان‌رضوی مدارس را کانون تمام تحولات یک جامعه دانست و گفت : آنچه در جامعه ما رقم می خورد بازخورد اتفاقاتی ست که در مدرسه های ما روی می دهد و خوشحالیم که در استان خراسان رضوی و بویژه در شهرستان نیشابور شاهد پیوند مطلوب مدارسمان با جامعه هستیم و بسیاری از طرح های جامع و قابل توجه آموزش و پرورش استان با محوریت این شهر فرهنگی آغاز و اجرا شده است.
 شیبانی سرپرست فرمانداری شهرستان نیشابور هم در این مراسم باتقدیر از تلاش ها و خدمات فرهنگیان شهرستان نیشابور اظهار داشت: مدارس ما به عنوان یک پایگاه اجتماعی قوی و قدرتمند نقش مهمی در رشد بخش های مختلف این شهرستان دارند و خوشحالیم که در کنار فعالیت های مثبت دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان شاهد مشارکت خیرین بزرگواری همچون مهندس وکیلی در این حوزه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار