اولویت های دانشگاه آزاد خورموج

معاون جدید آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج گفت: توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج است.
کد خبر: ۴۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 31 May 2015
تابناک بوشهر: بیژن رزمی صبح امروز در دشتی، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خورموج نیاز به فعالیت‌های بیشتر دارد و با همکاری و هم‌دلی و هم‌فکری می‌تواند در بخش‌های مختلف به موفقیت برسد.

رزمی افزود: دانشگاه محیطی فرهنگی آموزشی است که باید محیط فعلی تغییر کند تا فضای دانشجویی شاداب باشد.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های ما توجه به اوقات فراغت دانشجویی است، خاطرنشان کرد: توسعه فضای ورزشی برای استفاده دانشجویان، راه‌اندازی بوفه مجهز و اجرای بیشتر برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌هاست.

رزمی اظهار داشت: توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج است که در این رابطه پرونده چندین رشته ازجمله مهندسی برق قدرت، مهندسی کامپیوتر و مدیریت آموزشی برای تصویب به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال‌شده است.

این مسئول گفت: طی چند روز گذشته تاکنون تعدادی از متقاضیان فارغ‌التحصیل شده در این رشته به این معاونت مراجعه و خواستار راه‌اندازی رشته‌های جدید شده‌اند که در این زمینه به‌اتفاق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج پیگیری خواهیم کرد.

وی یادآور شد: با توجه به اتحاد، هم‌دلی، هم‌زبانی و وحدتی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد می‌توان در تمام زمینه‌ها به‌ویژه در بحث مرکز آموزش عالی قدم‌های خوب و بیشتری برداشت.   

رزمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 32 رشته کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد خورموج فعال است، گفت: این واحد دانشگاهی در نظر دارد در نیمسال تحصیلی تابستان نسبت به ارائه دروس در تمامی رشته‌ها و در همه مقاطع تحصیلی اقدام کند که تعداد واحدهای قابل اخذ در این نیمسال  10 واحد است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار