راه اندازی کانون بسیج رسانه در سبزوار

کانون تخصصی بسیج رسانه در غرب خراسان رضوی فعال شد فعالیت کانون تخصصی بسیج رسانه در غرب خراسان روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه و مدیران محلی در سبزوار آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار در این مراسم گفت: امروز که دشمن در پی تحریف شخصیت و اندیشه امام(ره) و آرمانها انقلاب است رسالت اصلی رسانه ها بیان حقیقت و مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.
سرهنگ پاسدار یحیی سالاری افزود: بسیج رسانه باید با ترسیم افقهای جدید، نگاه تخصصی و تفکر بسیجی از طریق روشنگری به شبهات دشمنان پاسخ دهد.
وی ادامه داد: با احیا تفکر و تمدن نوین اسلامی هویت انقلاب اسلامی در با جنگ رسانه ای غرب حفظ می شود. جنگ نرم بر اثر غفلتها حاصل شد تا فکرها، اعتقادات، مدیریت رفتارها و احساس مسئولان از طریق استحاله و شبیخون فرهنگی تغییر کند.
او گفت: دشمن با جنگ ترکیبی در حوزه های فرهنگی و اقتصادی قصد فتح سنگرهای انقلاب را دارد. برخی نهادها به بهانه تعامل با دنیا و بی توجهی به ارزشهای فرهنگی مسیر دشمن را در جنگ نرم هموار می کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: تقویت و ترویج رسانه های تراز انقلاب، کادرسازی نیروهای مجرب و رشد نیروهای انسانی مورد توجه سازمان بسیج رسانه قرار دارد.
عباس محمدیان افزود: قدرت رسانه باید به باور مدیریتی تبدیل شود. مطالبه گری به حق از مسئولان در راستای خدمت به مردم و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف بسیج رسانه است.
وی تقویت جبهه رسانه ای در سطح خراسان رضوی را از برنامه های کانونهای بسیج رسانه ذکر و بیان کرد: تلاش شده با ایجاد زیرساختهای لازم شرایط دفاع از حقوق خبرنگاران فراهم شود. 10 کانون بسیج رسانه در شهرستانهای خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند و 37 درصد از خبرنگاران این استان در این سازمان عضو شدند.

فرمانده سپاه سبزوار نیز در این مراسم گفت: دشمن درصدد تضعیف هویت فرهنگی، تاریخی و اعتقادی جوانان کشور است لذا رسالت اصلی رسانه ها مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: رسانه ها با انعکاس واقعیتها، کشف حقیقت و بیان خدمات انقلاب اسلامی ضمن روشنگری نسل جوان پاسخ شبهات دشمن را بدهند.
وی ادامه داد: سبزوار با 80 عضو بسیج رسانه، 10 نشریه محلی، 10 سایت خبری و نمایندگی 25 روزنامه مهم و دفاتر صدا و سیما و خبرگزاریهای کشور از ظرفیت رسانه ای بالایی برخوردار است.
در این مراسم محمد مهرنیا به عنوان مدیر کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار