آرین منش:

پیام مراسم تحلیف وفاق ملی وتعامل بین المللی بود

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیامهای جانبی مراسم تحلیف رییس جمهور گفت:مراسم تحلیف باشکوه و عزتمندانه برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 05 August 2017
به گزارش تابناک رضوی جواد آرین منش با بیان این مطلب گفت: مراسم با حضور ۵۰۰ مهمان خارجی وشخصیتهایی همچون خانم موگرینی و مسولین بلند پایه جمهوری اسلامی برگزار شد که پیام رسان  وفاق ملی و  تعامل و تفاهم بین المللی بود.
وی افزود: حضور فدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا نشانگر انزوای آمریکا و عدم همراهی اروپا همچون گذشته در تحریمهای علیه جمهوری اسلامی ایران است.
آرین منش اظهار امیدواری کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ مبنی بر ضرورت تعامل گسترده با دنیا و فضای حاکم بر اتحادیه اروپا در زمینه پایبندی بر برجام و عزم دولت در این زمینه در دور دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی شاهد توسعه روابط اقتصادی با دنیا و آثار ناشی از توافق هسته ای ودر نتیجه خروج کشور از رکود اقتصادی و رونق اقتصادی و اشتغال در کشور باشیم.
وی  در پایان یادآور شد: پوشش گسترده مراسم و انتقال پیام وفاق ملی و تعامل گسترده با دنیا از سوی ۱۲۳ خبرنگار خارجی و حضور شخصیتهای خارجی میتواند در توسعه دیپلماسی ایران موثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار