مراد جلیلیان؛

ترویج و گسترش کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، هدف اصلی ما است

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی ایلام گفت: ترویج و گسترش کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، هدف اصلی ما است و به همین خاطر همدلی و همدلی آنها سبب تقویت این حوزه می ‌شود.
کد خبر: ۴۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 06 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد جلیلیان روز یکشنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره شعر رضوی استان ایلام اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده‌ ها با سبک زندگی رضوی در جهت هدف نهایی نهاد مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و تحقق سیاست های سال خواندن است.
 
وی استقبال مردم در کشور و استان از این جشنواره را بسیار چشمگیر خواند و افزود: در این دوره بیش از پنج هزار و500 نفر به صورت آنلاین و مکتوب در استان ایلام مشارکت داشتند که نسبت به دوره گذشته افزایش 100 درصدی داشته است.
 
 
جلیلیان کتاب خواندن را ابزاری برای کسب علم و اطلاعات و آگاهی، برای فهمیدن و انتقال دانش و تجربیات دانست و یادآور شد: این جشنواره را فرصت مغتنمی می دانیم که جامعه را به سمت بایسته های مقدس سوق داده و روشنی بیشتری را به اهالی کتاب و مطالعه نوید می دهد.
 
در پایان این آیین از 39 همکار کتابدار در بخش های مختلف به عنوان برگزیده با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
سلام، ممنون از اطلاع رسانی شما
سامانه مسابقات آنلاین کتابخوانی campiran.ir هم یه سر بزنید، سازمان ها و شرکت های مختلف که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت می کنند در سامانه کمپ ایران مسابقه آنلاین کتابخوانی برگزار می کنند.
تشکر
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار