افتتاح 1069 پروژه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد تومان در دهه فجر

استاندار قزوین از افتتاح 1069 پروژه در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بالغ 1040 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 28 January 2018

به گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده نادر در نیمه دوم قرن بیستم محسوب می شود.
وی افزود: این انقلاب در شرایطی رخ داد که در دنیای شرق کمونیست ها دین را افیون توده ها و غرب شعار جدایی دین از سیاست را سر می دادند و دین را کنار گذاشته بودند و هیچ کس تصور نمیکرد که این امکان وجود داشته باشد که بتوان بر مبنای یک تفکر دینی انقلابی را انجام و یک نظام سیاسی را تغییر داد.
زاهدی با اشاره به برنامه های استانداری قزوین در دهه مبارک فجر بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال بیش از 1069 پروژه در اقصی نقاط استان به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 1040 میلیارد تومان به افتتاح می رسد و در پی آن شاهد اشتغال زایی برای 2544 نفر در استان قزوین خواهیم بود.
مقام عالی دولت تصریح کرد: از این تعداد پروژه 809 پروژه در حوزه عمرانی و زیربنایی است که با اعتباری بالغ بر 324 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.
وی تاکید کرد: همچنین 111 پروژه نیز در حوزه اقتصادی مانند کشاورزی و منابع طبیعی است که برای افتتاح آنها نیز رقمی بالغ بر660 میلیارد تومان هزینه شده است.
زاهدی ادامه داد: در حوزه فرهنگی اجتماعی نیز 149 پروژه به بهره برداری خواهد رسید که برای ساخت و تکمیل آن بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: علاوه بر این تعداد پروژه 1080 پروژه مسکن نیز در استان در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار قزوین در پایان یادآور شد: از این تعداد پروژه 643 مورد مربوط به بخش دولتی، 117 مورد بخش خصوصی و 309 پروژه نیز به صورت مشارکتی ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار