پلیس فتا به خاواده ها در مورد چهارشنبه آخر سال هشدار داد

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به در پیش‌ بودن چهارشنبه آخر سال، به بیان هشدارهایی به خانواده‌ها در این خصوص پرداخت.
کد خبر: ۷۲۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حبیب‌الله رجبلی، رئیس فتا استان فارس امروز، ۲۰ اسفندماه گفت: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی با موضوع ساخت، تهیه و خرید و فروش مواد محترقه هستیم كه می‌طلبد شهروندان توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند.
وی افزود: والدین باید همواره به عنوان صمیمی‌ترین دوست فرزندان دلبندشان، آن‌ها را هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی همراهی کرده و برای انجام فعالیت‌های بی‌خطر در این روز و لذت بردن از این جشن کهن، بدون هیچ گونه آسیبی موارد لازم را به آن‌ها گوشزد کنند.
رجبلی بیان كرد: برخی از سایت‌ها در زمینه آموزش طرز تهیه و ساخت بمب و مواد محترقه فعالیت می‌کنند که متاسفانه بارها شاهد وقوع اتفاقات و حوادث ناگوار در این خصوص بوده‌ایم.
این مقام انتظامی یادآور شد: خانواده‌ها باید دقت داشته باشند تا کودکان آن‌ها با استفاده از این سایت‌ها به دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند و در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوند.
رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینكه اکثر حادثه دیدگان این ایام نوجوان و جوانان هستند، اظهار كرد: خسارت‌های مالی قابل جبران است اما صدمات جسمی و تلفات جانی قابل جبران نیست.
وی، سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) را به عنوان راه ارتباطی با پلیس برشمرد و گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق قسمت ارتباطات مردمی این سایت گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار