اقدامات دادستانی کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی

کد خبر: ۷۳۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ 06 April 2019
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد اقدامات انجام شده در حوزه دادسرا در خصوص تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.                                                                                                                               به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی دادسرا در ایام نوروز گفت: با راه اندازی گشت‌های ویژه از تخریب، تصرف اراضی ملی و ریشه کنی گیاهان مرتعی در استان جلوگیری بعمل آمده است.

وی گفت: همچنین به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی در ایام تعطیلات دستورات لازم به اداره کل جهاد کشاورزی و امور اراضی استان داده شده است.

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: در راستای ایجاد محیط آرام جهت گردشگران و مسافران نوروزی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نظارت ویژه‌ای بر اماکن تاریخی و تفریحی استان داشته است.

دادستان یاسوج افزود: دستور قضایی به اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی جهت اعمال نظارت دقیق بر اغدیه فروشی‌ها و رستوران‌های و سایر مراکز توزیع غذا درون شهری و برون شهری در سطح استان جهت ارایه تغذیه سالم به مردم و مسافران نوروزی داده شد که دراین ایام هیچ گونه تخلفی دراین رابطه گزارش نشده است.

کرمی با اشاره به مراقبت کامل‌تر در سطح استان در راستای جلوگیری از سرقت منازل و سایر اماکن در ایام تعطیلات گفت: دستورات لازم به فرماندهی انتظامی استان جهت ایجاد گشت‌های ویژه صادر شده بود و همچنین جهت پیشگیری از وقوع جرم نظارت دقیق‌تر برمراکز اقامتی اعم از مسافرخانه ها، هتل‌ها و خانه‌های مسافر مردمی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل جلسه نظارت بر بازار و پای کار بودن ادارات ذیربط در ایام نوروز خبرداد گفت: دراین راستا نماینده ویژه دادستانی در امور بازار مخصوص ایام تعطیل تعیین شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار