دندان طمع زمین خواران کشیده شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: در شش ماهه‌ی نخست امسال بیش از ۸۲ هکتار از اراضی ملی، از زمین خواران باز پس گرفته شد.
کد خبر: ۷۹۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 31 October 2019

دندان طمع زمین خواران کشیده شد

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۲ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد کردند.

او با بیان اینکه مناطق ییلاقی استان یزد بیشتر از سایر مناطق، مورد دست درازی افراد قرار می‌گیرد، افزود: تفت، مهریز، خاتم و ابرکوه به ترتیب مناطقی هستند که بیشترین تصرفات را به علت شرایط آب و هوایی مساعد به خود اختصاص داده اند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: در سال گذشته با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره، ۸۱۰ هکتار از اراضی ملی استان که از سوی افراد سودجو و فرصت طلب به صورت غیرقانونی تصرف شده بود، با هماهنگی قضایی و مردم باز پس گیری شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اظهارداشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار