ملت ایران نباید زیر فشار و زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها بروند

نماینده آباده و بوانات با بیان اینکه ملت ایران نباید زیر فشار و زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها بروند، گفت: دولت فعلی آمریکا به دنبال این است که با سواستفاده از برجام علیه جمهوری اسلامی و فعال کردن مکانیسم ماشه،مجدد تحریم‌های سازمان ملل را احیا کند؛ اگر دولت به توانمندی‌های داخلی اتکا کرده و چشم خود را از غربی‌ها ببندد، نگاه به درون و ظرفیت‌های داخلی ایران ،پاسخگوی نیازهای کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 22 September 2020
به گزارش تابناک فارس: رحیم زارع با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی برای نا امید کردن مردم ایران گفت:فشارهای اقتصادی به‌عنوان تنها اهرم باقیمانده در دست دشمن  بوده  تا از این طریق به‌دست خود آنچه آمریکا و اروپا می‌خواهند تقدیمشان کنند.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه همچنان شاهد هستیم که اروپایی‌ها به تعهدات جزئی خود نیز عمل نمی‌کنند،مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور مکرر در سخنرانی‌هایی که با ملت ایران و همچنین گفت و گوهایی که با دیپلمات‌های مذاکره داشتند، همواره بدبینی خود را نسبت به طرف غربی اعلام ‌کردند.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ترامپ با خروج از برجام و پیگیری سیاست"فشار حداکثری" به دنبال این بود که ایران را پای میز مذاکره بنشاند، خاطرنشان کرد: دشمن از تمام ابزارهای ممکن خود استفاده کرد، لذا اگر دولتمردان واقعا درس بگیرند و دشمن از رفتار و گفتار آنها هیچ نشانی از استیصال و عقب‌نشینی دریافت نکند؛ عقب‌نشینی خواهد کرد.
 
زارع با اشاره به اینکه حسن‌نیت جمهوری اسلامی ایران از نخستین روزهای مذاکره برای جهانیان اثبات شده است،تصریح کرد: در این مدت هرجا جمهوری اسلامی ایستادگی کرد و به‌ جای خودباختگی، راهبرد "مقاومت فعال" را در دستور کار قرار داد،پیروز میدان بود
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار