این بار زور آلودگی هوا بر مدیریت شهری چربید

اصفهان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دلیل افزایش شاخص کیفی هوا در ۲ روز اخیر و انباشت آلاینده ها ۱۰ شهرستان این استان فردا چهارشنبه تعطیل است.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 15 December 2020

منصور شیشه فروش افزود: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا و هماهنگی با وزارت کشور همه  دستگاههای اجرایی، نهادهای عمومی، واحدهای صنعتی و بانک های شهرستانهای اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، مبارکه، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان، برخوار، کاشان و آران و بیدگل فردا تعطیل هستند.

وی ادامه داد: دستگاه های امدادی و خدمات رسان این شهرستان ها در این روز خدماتی رسانی خواهند کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر همه گیری کرونا و آلودگی هوا  تاکید کرد و از همه شهروندان خواست نسبت به تردد در سطح شهرستان خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیر شورای ترافیک اصفهان گفت: میزالن آلودگی این خطه در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است و از مردم می خواهیم برای جلوگیری از آن در روزهای پیش رو از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

حجت الله غلامی امروز در شورای ترافیک استان افزود: در صورت بی توجهی به این موضوع و افزایش بیشتر آلاینده‌ها شرایط بسیاری بدتری رخ خواهد داد که به غیر از گروه‌های حساس، سلامتی همگان را تهدید خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار