آکادمی ملی نان در شهر اصفهان راه اندازی شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، این استان را از کارخانه‌های به روز تولید آرد در کشور برخوردار دانست و گفت: نمایندگی آکادمی ملی نان در اصفهان با هدف آموزش تخصصی به نانوایان این استان مطابق با استاندارد‌های روز دنیا راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 03 February 2021

محسن ضیائی نایب رییس آکادمی ملی نان شعبه اصفهان، این آکادمی را مجهز به پنج کارگاه تخصصی با هدف آموزش به روز تولید نان سالم و باکیفیت برای نانوایان علاقه‌مند این استان دانست و گفت: دراین کارگاه‌های تخصصی پنج مربی آموزش‌های میدانی و مهارت‌های لازم براساس نیاز‌های نانوایان وسرفصل‌های تدوین شده سازمان فنی وحرفه‌ای کشور را در تولید با کیفیت نان‌های فانتزی، سنگک، تافتون، بربری و لواش را به نانوایان ارائه می‌دهند.
محمدرضا خواجه افزود: هدف اساسی از راه اندازی این آکادمی به روز رسانی اطلاعات علمی ومهارت فنی نانوایان، آشنایی با سیاست‌های جدید دولت در حوزه آرد ونان، پاکسازی دانش و اطلاعات اشتباه قبلی نانوایان و جایگزینی آن با معلومات درست و جدید و بهینه سازی نان است.
اصفهان پایلوت آموزش نانوایی‌های سنتی کشور است بطوریکه مطلوب‌ترین برنامه‌های آموزشی مصور، ساده و خلاصه شده تهیه نان در این استان به نانوایان تخصصی آموزش داده می‌شود.
در استان اصفهان پنج هزار واحد نانوایی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار