مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از برگزاری شانزده برنامه ورزشی به مناسبت ۲۰ آبان روز کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 31 October 2021

به گزارش تابناک جزیره، عزیزاله فرضی‌پور با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سطح ملی و داخلی برگزار خواهند شد، افزود: تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور کیش در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش از جمله مهم‌ترین اين برنامه ها است.

وی افزود: تقدیر از مدال‌آوران کیش از سال۹۷ تاکنون و تجلیل از مربیان، داوران برتر و هیئت‌های فعال جزیره و پیشکسوتان ورزشی است.

فرضی‌پور افتتاح پایگاه وزنه‌برداری جزیره را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: پایگاه اسکی روی آب با قایق نیز همراه با سایت کایت‌بردینگ در روز كيش افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از دیگر برنامه‌های این ايام به نمایش مدارس فوتبال جزیره، مسابقات پدل‌برد، کایت‌بردبنگ، سپک‌کاترا، و بازی‌های بومی و ساحلی اشاره کرد و افزود: با دعوت از تیم‌های ملی فوتبال و هندبال بانوان نیز دو برنامه‌ متمایز را در این ایام شاهد خواهیم بود و به دليل افتخارآفرینی این تیم‌ها در سطح بین‌المللی توسط سازمان منطقه آزاد کیش تجلیل خواهند شد.

وی افزود: بازی‌های دوستانه‌ای نیز بین تیم‌های ملی بانوان هندبال و فوتبال و تیم‌های منتخب جزیره برنامه‌ریزی شده‌ است.

فرضی‌پور با بیان اینکه مسابقات پاراسيلینگ با حضور کلوب‌های دریایی در روز ۱۶ آبان با شرکت کارکنان آنان برگزار خواهد شد، گفت: ابداع و آغاز این مسابقات از سال۹۷ و متعلق به جزیره کیش بوده و دو دوره تاکنون برگزار شده است.

وی از تدوین برگزاری مسابقات کشوری در کیش خبر داد و تشریح کرد: مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد با حضور ۸۰ شناگر از سراسر کشور و مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری با حضور ۱۱۰ دوچرخه‌سوار نوزدهم آبان‌ برگزار خواهند شد.

فرضی‌پور گفت: مسابقات شنا در دو رده سنی زیر ۲۰سال با مسافت ۳کیلومتر و بالای ۲۰سال با مسافت ۵کیلومتر نيز برگزار می‌شوند.

وی افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری نیز در مسافت بلند و ۹۰کیلومتر برگزار خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار