رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در احکامی جداگانه دبیر و روسای کمیته های نه گانه این شرکت را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 18 January 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، در احکام جداگانه‌ای که از سوی عزت اله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به اعضای ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ صادر شده؛ دبیر و روسای کمیته‌های چندگانه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش معرفی شدند؛ بنابراین گزارش در احکامی جداگانه، اکبر ایلون کشکولی معاون برنامه ریزی و توسعه به عنوان کمیته فرعی اسکان و خدمات رفاهی، فنی مهندسی، نصراله زمانی مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش به عنوان رئیس کمیته فرعی حمل و نقل هوایی و داریوش حامد خواه سرپرست اداره کل بنادر کیش به عنوان رئیس کمیته فرعی حمل و نقل دریایی ستاد نوروزی منصوب شدند.

همچنین ابراهیم علیخانی مدیر اداری و پشتیبانی به عنوان دبیرکمیته حمل و نقل هوایی و دریایی، یداله جعفری مدیر حراست به عنوان رئیس کمیته فرعی امنیتی، انتظامی و بحران، سینا صدوق مدیر طرح و توسعه به عنوان رئیس کمیته فرعی فناوری اطلاعات و آمار منصوب شدند.

این گزارش می‌افزاید: نادر علیخانی رئیس دفتر مدیرعامل به عنوان رئیس کمیته فرعی تشریفات، محمد طاهری رئیس بندر چارک به عنوان رئیس کمیته فرعی ستاد تسهیلات سفر‌های دریایی بندر چارک و علی رحیمی رئیس اداره حقوقی و قرارداد‌ها به عنوان رئیس کمیته فرعی امور حقوقی و قضایی ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در ادامه این گزارش محمد رضا هاشمی رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات به عنوان رئیس کمیته فرعی بازرسی، نظارت، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد و همچنین حبیب حمزهء کارشناس مسوول روابط عمومی به عنوان رئیس کمیته فرعی روابط عمومی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ منصوب شدند.

گفتنی است شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش یکی از شرکت‌های وابسته سازمان منطقه آزاد کیش، تبدیل شدن جزیره به بندر واسطه و ارائه کننده خدمات پشتیبانی به بنادر داخلی و بنادر کشور‌های اطراف را از ماموریت‌های اصلی جهت رونق بخشی اقتصادی و گردشگری این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار