در دو روز گذشته ویدئویی از افتتاح یک مرکز آموزشگاهی بانوان که در حوزه مراقبت‌های زیبایی از اداره کل فنی و حرفه ای مجوز دریافت کرده در حالی در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می شود که منتشر کنندگان این ویدیو با تقطیع بخش‌هایی از حقیقت این مرکز را سالن آرایشی وکاشت ناخن جلوه دادند.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ 02 September 2022

به گزارش ایرنا،مخالفان دولت سیزدهم این بار به سراغ کسب‌وکار مردم رفته‌اند و با وارونه جلوه دادن حقیقت، افتتاح یک مرکز آموزشگاهی فنی و حرفه ای بخض خصوصی شهر بابلسر استان مازندران را دستاویز قرار دادند تا به خیال واهی خود دستاوردهای هفته‌دولت در مازندران را به حاشیه برانند!

اداه کل فنی‌وحرفه‌ای مازندران در حالی همسو با ماموریت‌های ذاتی خود مجوز مرکز آموزشگاهی مراقبت زیبایی تحت عنوان آسمان را صادر کرد که ،بعضی از رسانه ها مجازی معاند از مراسم افتتاح و بهره برداری این مرکز به عنوان یکی از طرح های هفته دولت در قالب مرکز کاشت ناخن در فضای مجازی منتشر کردند که مدیر کل فنی و حرفه ای استان واقعیت این مرکز را نوعی تحریف واقعیت از سوی مخالفان دولت توصیف کرد.

سید حسین درویشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با توضیح این نکته که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بعنوان  تنها متولی آموزش‌های غیر رسمی و مهارتی،‌ پس از تصویب قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب وکار و همچنین صدور مجوز سه روزه با رعایت قانون و در جهت توسعه اشتغال و کسب و کار مردم عزیز اقدام می کند، گفت: از آن جایی که مراقبت های زیبایی با ۷۰ زیر شاخه فعالیت می کند؛ که کاشت ناخن یکی از زیر رشته های آن است. 

مدیر کل فنی حرفه ای مازندران ادامه داد: معمولا اداره کل فنی و حرفه ای پس از صدور مجوز و آغاز فعالیت آموزشگاه ها ، نظارت را طبق قواعد و ضوابط مجوز انجام می دهد ، این که این مرکز پیش از گرفتن تاییدیه متن تبلیغات ، بر خلاف مجوز صادر شده از مرکز خود اطلاعاتی خلاف واقع انتشار و مورد سوء استفاده قرار بگیرد ، کاملا قابل پیگیری و برخورد قانونی نیز صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: مرکز مراقبت زیبایی آسمان شهر بابلسر نیز می بایست قبل از انتشار تبلیغات، تائیدیه متن و محتوی تبلیغات خود را از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تابعه دریافت می کرد . یعنی  موسس این آموزشگاه برابر این رویه اقدام نکرده و راسا نسبت به تبلیغ و انتشار عناوینی کرد  که خارج از عنوان اصلی آموزشگاه بوده و تخطی از مقررات محسوب می شود.
مدیر کل فنی حرفه ای مازندران اظهار داشت: پس از دریافت گزارشات اولیه در این خصوص اداره نظارتی مرتبط در این اداره کل وارد عمل شده و قطعا با آموزشگاه مزبور برخورد قانونی لازم را  انجام می دهد.
درویشان گفت: اجازه نخواهیم داد فرصت طلبان و معاندان به خیال خام خود خدشه ای به خدمات صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی وارد و اذهان مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران  را خدشه دار کنند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار