مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته حمایت از صنایع کوچک، برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته ملی تدوین و برنامه ریزی شده است تا از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان و صنعتگران تقدیر و قدردانی شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 06 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی حمایت از صنایع کوچک بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار داشت: با تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی حمایت از صنایع کوچک، تلاش خواهد شد تا برنامه‌های گرامیداشت این هفته همزمان با سرتاسر کشور، در استان اردبیل نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه اردبیل، بازدید از واحد‌های تولیدی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری نشست صمیمی با صنعتگران، حضور در گلزار شهداء و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست و تور خبری با حضور اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه اردبیل و اجرای مسابقات مختلف ورزشی و اردو‌های فرهنگی از مهمترین برنامه‌های این شرکت برای گرامیداشت هفته ملی حمایت از صنایع کوچک خواهد بود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، ابراز داشت: صنایع کوچک به دلیل سرمایه گذاری‌های پائین و درآمدزایی بالا، به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی شده و نقشی مهم در رونق تولید و افزایش اشتغال دارند.
علایی افزود: ۲۱ مرداد فرصتی است تا با توجه هرچه بیشتر به حوزه صنایع کوچک، به مشکلات سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی رسیدگی شود.
شایان ذکر است در تقویم رسمی کشور، ۲۱ مرداد ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک تصویب و نامگذاری شده است.
منبع/ ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار