مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آزادگان نمادهای پایداری ایران اسلامی هستند و تکریم دائمی این اسوه‌های عزت آفرین ملی همواره مورد تاکید است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ 20 August 2023

به گزارش تابناک جزیره، عادل پیغامی امروز در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز قشم با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌های هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم میزهای مسئولیتی که به ما رسیده حاصل خون شهدا، صبر و ایثار جانبازان و آزادگان سرافراز است و باید از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل تلاش و از خودگذشتگی شهدا و مقاومت و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به جایگاه والای جانبازان و آزادگان ، تصریح کرد: ما در جنگ‌ تحمیلی اراده و عزم انقلابی خود را برای فتح قله‌های عزت و پایداری به جهانیان ثابت کردیم.

پیغامی بیان کرد: براساس آموزه‌های قرآن، هر فرد و جریانی که آینه خداوند متعال باشد و شاهد و گواه جریان حق و معیاری برای تشخیص حق از باطل باشد، شهید است.

وی ابراز داشت: شهید زنده از اصطلاحات و عباراتی است که در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران احیا شده و ریشه در آموزه های قرآن کریم دارد و بیان عبارت شهید زنده برای بسیاری از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس نیز نشان دهنده جایگاه والای این عزیزان برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

پیغامی با بیان اینکه پایمردی، مقاومت و تحمل شکنجه‌های سخت و طاقت فرسا توسط آزادگان عزیز در زمان اسارت هیچگاه فراموش نخواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از جانبازان، آزادگان سرافراز و ایثارگران که آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آموزه‌های امام خمینی (ره) را درک کرده‌اند، در زمره شهدای زنده هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: عبارت آزاده از مهمترین کلیدواژه هایی است که در دوران پس از انقلاب مورد استفاده قرار گرفته و نشان دهنده جایگاه کسانی است که براساس آموزه های انقلاب اسلامی از بند تعلقات مادی و دنیوی آزادگی پیدا کرده بودند و برای دفاع از میهن پیش قدم شدند.

وی ابراز داشت: امروز آزادگان در جامعه به عنوان اسوه‌های مقاومت و فداکاری الگویی ارزشمند برای نسل جوان هستند و تکریم آنان و خانواده ایثارگران وظیفه مسئولان و آحاد مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار