مشکلات و در خواست های ۹۰ نفر از کیشوندان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 29 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار که عصر دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد؛ رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه و رییس بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان دستورات لازم را جهت پیگیری و رفع آن‌ها صادر کردند.

در این دیدار مردمی که در فضایی صمیمی و به دور از تشریفات اداری بود؛ درخواست‌ها و مشکلات ۹۰ نفر از کیشوندان بررسی و برای پیگیری به مسوولان اجرایی ارجاع داده شد.

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیاز‌های آنان، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات و راهکار‌های لازم را در چارچوب قوانین و مقررات به معاونین و مدیران حوزه‌های مربوطه صادر کرد.

گفتنی است طرح‌های سرمایه گذاری، اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی، بحث‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی از جمله موارد مطرح شده در جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بود.

شایان ذکر است دیدار‌های چهره به چهره مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش سبب آشنایی بیشتر با نیاز‌ها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شده است.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار