استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: باید مردم را در بخش‌های مختلف از جمله تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت‌ بر پروژه‌ها پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 02 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی که عصر امروز (پنجشنبه یازدهم آبان ماه) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص بحث محرومیت در استان کرمانشاه یک طیفی را می‌توان دید.

وی افزود: باید در این قرارگاه توانمندسازی و بهره‌مند سازی را مورد تأکید قرار داد به این معنی که برای خدمت رسانی به مردم استان کرمانشاه و رشد و پیشرفت استان حداقل قائل نشویم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ما برای تمام استان کرمانشاه هر میزان که تلاش کنیم جا دارد اما در استان کرمانشاه مناطقی وجود دارند که نیازمند خدمت مضاعف هستند.

وی گفت: در مناطق روستایی خدمات رسانی در بعضی نقاط باید بیشتر باشد لذا باید به این طیف توجه کنیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی ها نیز باید اولویت بندی شوند و نیاز داریم به عنوان مثال در بخش‌هایی آب مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی اذعان کرد: شب گذشته خدمت رسانی حوزه آب را مرور کردیم و تمرکز بر این قسمت باید ما را به نقطه‌ای برساند که به یک آب تضمین شده پایدار برسیم.

صحرایی گفت: قرارگاه باید اولویت‌بندی ها را معرفی کند و پیش از جلسات باید تمام نکات لازم مورد توجه قرار گیرد و در حوزه‌های مختلف از جمله‌، راه و سایر موارد قبل و بعد جلسه را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «هر کجا کار را به مردم سپردیم موفق شدیم» لذا باید ما مقدمه سازی‌ها و اقدامات لازم را در شرایط مطلوب خود محقق کنیم‌ و عرصه برای کمک مردم فراهم شود.

مدیر ارشد استان کرمانشاه عنوان کرد: در عرصه‌های مختلف اگر مردم همراه نشوند آسیب های احتمالی به پروژه‌ها وارد می‌شود و شرط اساسی برای تعمیر و نگهداری بسیاری پروژه‌ها این است که مردم پای کار بیایند.

وی گفت: در این قرارگاه مجموعه کارها باید از ابتدا و انتها یک پیوست داشته باشد و آن هم حضور مردمی است.

صحرایی تأکید کرد: در تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت و همراهی خصوصا آنجا که دسترسی اداری ما ضعیف تر است باید مردم را همراه کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار