استاندار اردبیل گفت: اقدامات خوبی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان تاکنون انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 14 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، استاندار اردبیل ۲۴ اسفند در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: اقدامات خوبی از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا کنون انجام شده و در بسیاری از حوزه‌ها استان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است، مشکلات احتمالی موجود نیز با طرح در ستاد و تصویب اقدامات لازم در روز‌های باقی مانده تا تعطیلات نوروزی حل می‌شود.

سید حامد عاملی افزود: در راستای رصد مشکلات موجود نیز اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید‌های خود به عملکرد کمیته‌های ستاد خدمات سفر نظارت داشته باشد و هرگونه مشکل را به ستاد گزارش دهد تا در اسرع وقت مشکلات موجود پیگیری شود.

وی بیان کرد: موضوع نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در ایام پیک سفر‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و هر دستگاه در مجموعه تحت امر خود اقدامات لازم را برای ساماندهی و فعال بودن نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در مسیر‌های پرتردد انجام دهد.

استاندار اردبیل با اشاره به برخی اقدامات لازم در قالب ستاد خدمات سفر، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، مجموعه‌های امدادی، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط حداقل باید به صورت شیفت یا تمام وقت در روز‌های تعطیل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی باشند.

تمامی مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: تمامی مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند و اقدامات لازم برای آمادگی همه مجموعه‌ها انجام شده است.

محمدی ادیب تاکید کرد: استان اردبیل با بیش از بیست هزار تخت اقامتی رسمی و جاذبه‌های متنوع طبیعی، تاریخی و انسان‌ساخت یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور است که انتظار می‌رود در نوروز ۱۴۰۳ نیز میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری باشد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار