بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز (۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، آسمان استان ابری بوده و ضمن وزش باد تند تا نسبتاً شدید، بارش باران در مناطقی از استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ 18 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، پیرو هشدار صادره از هواشناسی استان (شماره ۷۸ - سطح نارنجی) از اواخر وقت امروز بارش باران (گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق) در بیشتر مناطق استان اردبیل گسترش یافته و تا قبل از ظهر چهارشنبه (۱ فروردین) به صورت متناوب ادامه می‌یابد؛ بطوریکه در روز سه شنبه (۲۹ اسفند) در تمامی شهرستان‌های استان ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش باران (با شدت و ضعف) و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

ضمن اینکه در برخی نواحی آبگرفتگی معابر عمومی و در مناطق مستعد رخداد سیلاب موقتی احتمال می‌رود؛ لذا توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی تاکید می‌گردد.

روز چهارشنبه از شدت بارش در سطح استان کاهش یافته؛ پدیده غالب در بیشتر مناطق استان وزش باد تند تا نسبتاً شدید و در ساعات بعدازظهر و عصر در مناطق مستعد رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.

روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲ و ۳ فروردین) جوی نسبتاً ناپایدار با آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد (با احتمال بارش‌های خفیف باران) خواهد بود.

همچنین به عنوان پیش آگاهی از عصر جمعه هفته جاری سامانه بارشی دیگری شمال غرب کشور را فرا خواهد گرفت.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار