بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (یکشنبه ۱۲ فروردین) با عبور موج ضعیفی از منطقه آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری است.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ 30 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل و براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (یکشنبه ۱۲ فروردین) با عبور موج ضعیفی از منطقه آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری تا ابری بوده و از عصر امروز تا قبل از ظهر فردا در مناطقی از استان بویژه در مناطق شمالی و نواحی منتهی به کوهستان سبلان، بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق و توام با تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

با توجه به رگباری بودن بارش، در مناطق مستعد رخداد سیلابی شدن مسیل‌ها احتمال می‌رود؛ لذا رعایت توصیه‌های هواشناسی در هشدار صادره (سطح زرد - شماره ۲) تاکید می‌گردد.

همچنین از اواخر وقت امروز با نفوذ پرفشار سطح زمین و شمالی شدن جریانات جوی دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد. از اینرو از فردا تا اواسط هفته جاری وزش باد غالباً شرقی و با سرعت ملایم تا متوسط بوده و هوای بسیار خنکی (به ویژه در ساعات شبانه و اوایل صبح) انتظار می‌رود.

از روز سه شنبه تا آخر هفته با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دمای هوا پیش بینی می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار