مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان سمنان گفت: به‌طور میانگین هر بیمه‌شده تامین اجتماعی در این استان سالانه شش بار به مراکز درمانی ملکی مراجعه کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ 21 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدکاظم امیدیان امروز (دوم اردیبهشت ماه) از ارائه روزانه ۹۰۰۰ خدمت درمان سرپایی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این استان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته، بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای گرفتن خدمات درمان سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان مراجعه کردند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده به دلیل افزایش حضور متخصصان در مراکز درمانی استان در سال ۱۴۰۲ ارائه خدمت ویزیت تخصصی به میزان ۱۸ درصد افزایش داشت.

امیدیان بیان کرد: از مجموع خدمات ارائه‌شده، یک میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت مربوط به موارد پاراکلینکی شامل خدمات دارویی، آزمایش، فیزیوتراپی، رادیولوژی و ... بوده است.

وی با بیان اینکه در هر مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی، دارو‌های متناسب با نوع خدمات عمومی و تخصصی آن مرکز ارائه می‌شود، گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه دارویی با چهار میلیون و ۲۷۰ هزار قلم دارو در بخش درمان سرپایی برای بیماران ثبت شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به حجم بالای مراجعین به مراکز درمانی استان، اظهار کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارائه خدمت به‌ویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت‌رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

وی افزود: حوزه درمان استان سمنان با یک بیمارستان و هشت مرکز درمانی سرپایی به بیش از ۵۰۰ هزار بیمه‌شده تامین اجتماعی در استان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار