سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، به مناسبت روز جهانی گرافیک شنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ساعت ۹صبح در کلاس درس دانش آموزان رشته گرافیک هنرستان سمیه یاسوج قرار گرفت و با آنها گفتگو نمود
کد خبر: ۱۱۶۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 28 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد، صالح داستار در این دیدار گفت: قدر و عظمت و اهمیت رشته گرافیک در حدی می‌باشد که یک روز در تقویم جهانی به این اسم نامگذاری شده است لذا این رشته تحصیلی مهم بوده و دارای اهمیت خاص خود می‌باشد.

داستار روز جهانی گرافیک را به پویندگان این رشته و گرایش در هنرستان سمیه و دیگر هنرستان‌های شهرستان بویراحمد تبریک گفت و اهمیت این روز مهم را در جوامع مختلف بویژه کشور‌های توسعه یافته برشمرد و خواهان خوشحالی و انگیزه مضاعف هنر آموزان این رشته مهم شد.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد بیان داشت: امروزه گرافیک یکی از ارزشمند‌ترین عوامل توسعه یافته در جوامع بشری می‌باشد که بعنوان نقشی تاثیر گذار در تبلیغ پیام رسانی و نشر دانش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شناخته شده است و این هنر در واقع یک علم با ارزشی هست که فراگیری این علم برای کشور‌های پیشرفته امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه از نمونه کار دانش آموزان در کلاس درس و نحوه اجرای آن که توسط یکی از دانش آموزان توضیح داده شد آگاهی پیدا کرد.

داستار در پایان با اهدا شاخه گل به دانش آموزان رشته گرافیک روز جهانی گرافیک را گرامی داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار