کد خبر: ۱۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳ 19 March 2015
آرش فرج‌زاده معاون فنی عمرانی شهرداری شیراز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های کلان شهرداری شیراز و چهارمین تقاطع غیرهمسطح است که امسال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی گفت: تقاطع هفت تن- دلگشا بزرگ‌ترین زیرگذر شهر شیراز است که به طول 1000 متر در چهار باند رفت و برگشتی و به مساحت 15 هزار مترمربع در مقابل باغ دلگشا در یک منطقه توریستی واقع شده است.

فرج‌زاده بیان کرد: در این پروژه 563 عدد شمع بتن مسلح با طول متوسط 18 متر جهت هر شمع اجرا شده و به لحاظ اینکه این مسیر یکی از شریان‌های شرقی، غربی شهر شیراز است و اتصال شرق به شمال را به‌صورت ترافیک سنگین برعهده دارد اجرای آن به منظور روان‌سازی ترافیک ضروری به نظر می‌رسید.

وی با بیان اینکه برای بالا بردن مقاومت بستر برای نخستین‌بار در شیراز از بتن غلطکی RCC با حجم حدود هفت هزار در این پروژه استفاده شده است افزود: در اجرای این پروژه که با حجم تأسیسات بسیار سنگین از جمله لوله اصلی آب سد درودزن، کابل مخابراتی، شبکه گاز و خط kw 66 برق همراه بود برای رفع معارضین تأسیساتی اقدام به جابه‌جایی تأسیسات مورد نظر شده و اجرای تأسیسات آن بسیار زمان بر و طاقت فرسا بود.

برچسب ها: زیرگذز ، شیراز ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار