دبیر هیأت دو و میدانی خراسان شمالی:
دبیر هیأت دو و میدانی خراسان شمالی گفت: نفرات برتر مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های استان معرفی شدند.
کد خبر: ۲۷۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 08 August 2016

محمد صابری بیان داشت: مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های استان به مدت دو روز در مجموعه تختی بجنورد و در ماده‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود: در پایان رقابت‌های یک‌روزه بانوان و در ماده 200 متر مهدیه شراره آتش در جایگاه اول ایستاد و زهرا خجسته و آیدا سعادتی‌زاده دوم و سوم شدند.

صابری اظهار کرد: در 400 متر نادیا یزدانی، افسانه پرویزی و فاطمه ثابتی پور مقام اول تا سوم را به دست آوردند، در 800 متر مریم نجاتی به مقام قهرمانی رسید و صدیقه حسین‌نژاد و فائزه ایزانلو دوم و سوم شدند.

وی گفت: در 1500 متر آرزو حیدری به مقام قهرمانی رسید و یلدا اسدی و مریم نجاتی دوم و سوم شدند، در ماده 3 هزار متر آرزو حیدری، معصومه باغچقی و صدیقه حسین‌نژاد در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

صابری بیان داشت: در پرتاب دیسک غزاله مهردلان اول شد و آرزو کمالی نژاد و یاسمین کاظمی پور دوم و سوم شدند، در پرتاب وزنه آرزو کمالی نژاد به مقام قهرمانی رسید و غزاله مهر دلان و مژگان متینی دوم و سوم شدند.

به گفته وی در پرتاب نیزه پردیس ریحانی، نرگس باقرپور و صغری رجبی و در پرش طول مریم رضایی، نادیا یزدانی و زهرا خجسته به مقام قهرمانی رسیدند.

خبر دیگری هم از ورزش و جوانان خراسان شمالی حاکی است مهدی هجرتی جواز حضور در رقابت‌های کشوری را به دست آورد.

مشاور عالی رئیس فدراسیون شطرنج و رئیس هیأت استان از پایان رقابت‌های استانی با قهرمانی محمدمهدی هجرتی در بجنورد خبر داد.

نقی هجرتی گفت: رقابت‌های 42 شطرنج‌باز به مدت یک هفته در محل مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها محمدمهدی هجرتی به مقام قهرمانی رسید و مصطفی کرم‌زاده و مهدی تولایی دوم و سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار