در جلسه ستاد امر به معروف کرمانشاه مطرح شد
امام جمعه کرمانشاه نسبت به برگزاری نامناسب و سامان‌دهی نشده کنسرت‌های موسیقی انتقاد کرد و گفت: کنسرت‌های موسیقی در کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارد که باید اصلاح شود.
کد خبر: ۲۹۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 16 September 2016
به گزارش  تابناک به نقل ازفارس؛  آیت‌الله شیخ مصطفی علما در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، اظهار داشت: فریاد زدن بر سر آمریکا را ما از قیام امام حسین(ع) یاد گرفتیم و در جملات سیدالشهداء(ع) جملات بسیاری وجود دارد که جنبه امر به معروف و نهی از منکر دارد.
امام جمعه کرمانشاه خواستار اجرای فضاسازی محیطی در جامعه در خصوص نصب تابلوها و بیلبوردهایی با جملات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: اقدامات فرهنگی باید با محوریت مردم و تمرکز در مناطق محروم انجام بگیرد و در این زمینه همه مسؤولان باید ورود پیدا کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در خصوص پوشش نامناسب برخی افراد در جامعه انتقاد کرد و ادامه داد: مساجد دارای یک ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی هستند که می‌توانند برای هدایت جوانان به‌عنوان مراکز تربیتی مهمی مورد استفاده قرار بگیرند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی متوجه اقدامات همچون پوشش نامناسب و نوشته‌های خارجی در پشت لباس خویش نیستند، عنوان کرد: باید تذکر لسانی مورد توجه جدی قرار بگیرد تا در جامعه شاهد اصلاح ناهنجاری‌ها باشیم.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تقویت فعالیت گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در بخش‌های مختلف جامعه را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: کارهای فرهنگی باید متناسب با سایر اقدامات جامعه پیش برود و از جوان‌ها و افراد متدین و بانفوذ برای اجرای امر و نهی دینی در محلات استفاده شود.
وی نسبت به برگزاری نامناسب و سامان‌دهی نشده کنسرت‌های موسیقی انتقاد کرد و متذکر شد: کنسرت‌های موسیقی در کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارد و باید این وضعیت اصلاح شود و اقدامات لازم برای سامان‌دهی و مدیریت این وضعیت ناشایست در رفع این مشکلات انجام بگیرد و از سویی شاهد نارضایتی مردم متدین کرمانشاه در این خصوص هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار