رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: رقابت های قوی ترین مردان یادواره شهید مسلم کیخا و همایش خانوادگی اسکیت یادواره شهید ناصر ریگی همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 25 September 2016
عباس شیبک اظهار داشت: همزمان با سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس 9 برنامه فرهنگی ورزشی از 29 شهریور تا 6 مهر در محلات مختلف شهر زاهدان درحال برگزاری است.
وی افزود: در این راستا همایش خانوادگی اسکیت با حضور بیش از 50 نفر در میدان سربازان گمنام زیباشهر زاهدان برگزار شد که درپایان به 10 نفر برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد.
وی افزود: همچنین رقابت های قوی ترین مردان با حضور 10 ورزشکار زاهدانی برگزار شد که در پایان محمد احمدی با 38 امتیاز، مجتبی باقری با 37 امتیاز و یوسف ثنایی با 24 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر زاهدان تصریح کرد: هر یک از برنامه های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس زاهدان به نام یکی از شهدای بزرگوار استان و با همکاری سپاه سلمان، کانون بسیج ورزشکاران، هیات های ورزشی و بنیاد شهید شهرداری درحال اجراست.
سی و یکم شهریور سال 1359رژیم بعثی عراق با حمایت کشورهای استکباری و با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که تا سال 67 ادامه یافت. 
به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار