کارگاه اموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 28 October 2016

بیست و هفتمین کارگاه آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران با حضور علی پورعلی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در زاهدان برگزار شد.

 وی در کارگاه گفت: 26 کارگاه آموزشی قبلی با حضور مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور برگزار شد که متاسفانه به جهت برنامه ای در استان کرمان، وی نتوانست در کارگاه سیستان و بلوچسان حاضر شود.

پورعلی مطلق در ادامه با بیان اینکه فرایند انتخابات حدود چهار، پنج ماه است که در کشور شروع شده است، افزود: انتخابات یک پروسه یک ساله است که بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری فضای کشور را انتخاباتی نکردیم.

این مسیول اضافه کرد: فرایند انتخابات 21 مرحله دارد که 14 مرحله قبل از انتخابات، چهار مرحله در حین برگزاری انتخابات و سه مرحله نیز بعد از پایان رای گیری است.

علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جریان برگزاری کارگاه گفت که انتخابات از مهمترین پروژه های کشور است که مهمترین موضوع در جریان فرایند انتخابات مانند دوره های قبلی، اجرای اصل قانون و صیانت از حق الناس است.

وی بر ضرروت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید و بیان کرد: باید سعی شود که میزان مشارکت در انتخابات پیش رو در استان بیشتر از حداکثر مشارکتی که تا کنون وجود داشته، بشود.

این مسیول در ادامه با بیان اینکه باید همه متولیان استان از امروز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا آماده شوند، افزود: متولان انتخابات نسبت به آماده کردن لیست هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرمانداران اقدام کنند و نسبت به اجرای سیاست‌های وزرات کشور و قانون انتخابات توجه ویژه داشته باشند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار