امام جمعه گیلانغرب:
امام جمعه گیلانغرب با اشاره به تصویب تمدید تحریم های مجلس سنای آمریکا علیه نظام اسلامی گفت: اگر این طرح به امضای رییس جمهوری آمریکا برسد، نقض آشکار برجام است که در این صورت با پاسخ محکم دولتمردان ایران مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 09 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب افزود: اکنون که هشدارها و پیش ‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب بی‌اعتماد بودن و بدعهدی شیطان بزرگ آمریکا با تمدید تحریم های 10 ساله علیه ملت ایران آشکارتر شد، برای همگان به ‌طور قطع نقض برجام اثبات شده است. 
وی اظهار داشت: در شرایط فعلی تقویت انسجام ملی و همگرایی همه دلدادگان واقعی نظام اسلامی و رهپویان راه امام و شهدای پرافتخار انقلاب، بهترین راهکار اصولی برای مقابله با ترفندهای دشمنان است.
وی بیان کرد: تصویب تمدید تحریم ها در شرایطی صورت گرفت که جهانیان به اجرای دقیق و رعایت معاهده برجام از سوی نظام اسلامی معترف هستند.
امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: تمام شخصیت های نظام به ‌ویژه سران سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه و حتی مسوولان دستگاه دیپلماسی و امنیتی کشور با اذعان به اقدام خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی، تمدید قانون ظالمانه داماتو را تحت هر شرایطی نقض قطعی اصول مندرج در متن برجام می دانند و قاطعانه هشدار دادند که در صورت امضای آن توسط رییس جمهوری آمریکا و اجرایی شدن آن، ناقضان برجام باید منتظر اقدام تقابلی جمهوری اسلامی باشند.
حجت الاسلام مهری گفت: از توصیه‌های مکرر و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسوولان کشور و همه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی این است که از اعتماد و خوش ‌بینی به دشمن خودداری کنند و فریب این طرح دشمن را که با لبخند و دعوت به دیپلماسی، سعی در جلب توجه و اعتماد دارند، نخورند. 
او گفت که در راس دشمنان نظام اسلامی، آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگی است که در عین ارتکاب انواع جنایت‌ها علیه ملت ایران ، در ظاهر سعی در ارایه چهره‌ای عاری از دشمنی دارد و متاسفانه برخی از افراد ساده‌ لوح نیز باور می ‌کنند که دشمن از دشمنی دست برداشته است که تفکر می‌تواند برای کشور هزینه‌های فراوانی به همراه داشته است.
خطیب جمعه گیلانغرب ادامه داد: همت همه‌ مسوولان کشور از جمله رییس جمهوری و روسای سایر قوای کشور نیز نشان از آن دارد که دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها آمریکا، قابل اعتماد نبوده و نیستند. 
حجت الاسلام مهری در بخش دیگر سخنان خود با تبریک هفته وحدت‌، گفت: پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) همواره امت اسلامی را به اتحاد و همبستگی و دوری از تفرقه و پراکندگی دعوت می کردند و هرگز اجازه بروز اختلاف و تفرقه میان مسلمانان را نداده اند.
وی خاطرنشان کرد: اسلام هرگونه مرز بندی فکری، سیاسی، اعتقادی و طبقاتی را در درون جامعه اسلامی نفی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار