به گزارش تابناک از پلیس کیش، سرهنگ دهکی از کلانتری ۱۲ کیش اعلام کرد: روز سه شنبه خانمی به ما مراجعه کرد و اظهار داشته همسر و ۲ تن از بستگانش بعد از ظهر که از منزل خارج شده‌اند دیگر خبری از آن‌ها نیست و پاسخگوی تلقن همراه خود نیز نیستند.
کد خبر: ۳۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 21 May 2015
سرهنگ دهکی این پرونده را بلافاصله در دستور کار ماموران حوزه قرار داده و پس از اعلام مشخصات خودرو به کلیه واحد‌ها و بررسی گشت‌های انتظامی در سطح جزیره این خودرو توسط عوامل گشت یگان امداد در سواحل سیمرغ شناسایی شد.

ایشان در ادامه گفت: پس از اینکه خانواده مفقود شدگان در محل پارک خودرو حاضر شدند و شواهد و قرائن بررسی شد مشخص گردید که این سه نفر با یک قایق بادی جهت شنا کردن وارد دریا شده‌اند و با توجه به توفانی بودن دریا این حدس موجب نگرانی همه شد و سریعا با برج مراقبت امور دریایی، یگان‌های امدادی و واحدهای فرماندهی دریابانی کیش هماهنگی لازم به عمل آمد.

دهکی افزود: علی رغم جستجوی عوامل فرماندهی بصورت دشتبان در دریا و سواحل نسبت به جستجوی افراد مزبور تا پاسی از شب نتیجه‌ای حاصل نشد و مراتب به دریابانی استان هرمزگان و بندر لنگر جهت جستجوی آن‌ها اعلام شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش گفت: در ‌‌نهایت ساعت ۸صبح یکی از شناورهای دریایی این ۳نفر را که توسط لنج‌های صیادی بندر چارک در آب‌های حوزه سرزمینی به طرز معجزه آسایی نجات یافته بودند مشاهده می‌کند و آن‌ها را به ساحل کیش هدایت می‌کند و در حالی که مردم و خانواده آن‌ها چشم انتظارشان بودند به آغوش خانواده خود بازگشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار