کد خبر: ۳۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 23 May 2015
مراسم معارفه بخشدار جدید کیش برگزار شد که در آن معاون سیاسی امنیتی ، معاون فنی، مدیرکل حراست استانداری هرمزگان ، حجت الاسلام حقانی، مسئول ستاد اقامه نماز، حاج آقا شمس امام جماعت اهل تسنن کیش، فرماندا بندر لنگه و دیگر مسئولان محلی حضور داشتند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان درباره  انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی صحبت هایی کردنند که آن را دو رویداد مهم که همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید در کنار مردم برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کنند، اعلام کردنند.

 مراسم معارفه بخشدار جدید کیش برگزار شد

همچنبن حجت الاسلام حقانی مسئول ستاد اقامه نماز و نماینده امام جمعه کیش گفت: فرهادی نیا ،بخشدار سابق کیش ، برای اجرای برنامه های دولت در کیش تمام نوان خود رابه کار بستد و مسئولان جدید هم باید برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کنند.

پاسلار، فرماندار بندر لنگه اعلام کردنند: بخش کیش علاوه بر بخش مرکزی،  جزیره هندورابی و لاوان را هم شامل می شود که  نباید رسیدگی به مشکلات مردم این دو منطقه بدست فراموشی سپرده شود.

فرهادی نیا بخشدار سابق کیش هم در این مراسم توجه به قانون و صبر و صداقت را از محورهای اصلی فعالیت 13 ماهه خود عنوان کرد و توسعه کیش را در گرو تعامل مردم و مسئولان دانست.

روح الله شهداد نژاد بخشدار جدید  توجه جدی به مشکلات مردم جزیره کیش را در راس فعالیت های خود دانست و گفت:  برنامه ریزی هدفمند، هم افزایی و استفاده از خرد جمعی راهگشای انجام برنامه های دولت تدبیر و امید در جزیره کیش است.

در پایان این مراسم با قرائت  و تحویل حکم استاندار هرمزگان به شهداد نژادبخشدار جدید  از زحمات فرهادی نیا بخشدار سابق  تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار