دبیر ستاد انتخابات کشور: برای 3 انتخابات پیش رو بیش از 200 میلیون تعرفه با حداقل 10 کد امنیتی خاص چاپ شده است.
کد خبر: ۴۰۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 04 April 2017
به گزارش تابناک : علی پورعلی مطلق با اشاره به فراهم بودن تمامی مقدمات انتخابات در 29 اردیبهشت تصریح کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو کارهای اجرایی و مقدماتی انتخابات از 9 ماه قبل از برگزاری انتخابات آغاز می شود.

وی افزود: تعرفه های 3 انتخابات پیش رو چاپ و از امروز برای استان های مختلف ارسال می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: این فرایند با نظارت کامل هیات های نظارت شوراهای شهر و روستا، هیات نظارت مجلس و شورای نگهبان انجام می شود.

پورعلی مطلق خاطرنشان کرد: چاپ تعرفه ها در یکی از چاپخانه های برتر کشور که اسناد بهادار در ان چاپ می شود با حساسیت بالا صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: در تعرفه ها بیش از 10 کد امنیتی وارد شده که این امر جعل این اسناد را ناممکن ساخته است.
 
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به سرشماری 95 نفوس و مسکن تعداد واجدان شرایط مشخص شده و بر این اساس تعرفه ها با درصدی بالاتر چاپ شده است.
 
پورعلی مطلق با اشاره به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در استان های آذربایجان شرقی هرمزگان و اصفهان گفت: تعداد تعرفه ها براساس آمار سرشماری و نوع انتخابات با حفاظت کامل به استان های مربوط ارسال می شود.

وی افزود: اقلام دیگر برگزاری انتخابات از جمله صندوق های رای گیری، مهرها، بست ها و قفل ها آماده شده و برای استان ها ارسال می شود.

پورعلی مطلق گفت: همه مقدمات برگزاری انتخابات حداقل در 140 کشور آماده شده و ارسال خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت رنگ تعرفه های انتخابات متفاوت خواهد بود و تعرفه های ارسال شده در روز انتخابات از بسته های مربوط خارج خواهد شد.



منبع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار