مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: سازمان خصوصی‌سازی از امروز برای واریز سود سهام‌ عدالت از مشمولان شماره حساب دریافت می‌کند.
کد خبر: ۴۰۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، علی محمدی، اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه سهام عدالت و ارائه صورت‌حساب به مشمولان در فاز نخست ساماندهی این سهام انجام شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به مراجعه مشمولان سهام عدالت پس از صدور قبض مربوطه در راستای افزایش ارزش سهام خود به شعبه‌های بانک ملی، ادامه داد: سازمان خصوصی‌سازی در فاز دوم، از امروز برای واریز سود سهام‌عدالت از مردم شماره حساب دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: مشمولان با مراجعه به سامانه سهام عدالت شناسه حساب بانکی ایران‌( شماره حساب 24 رقمی) و شماره تلفن همراه خود را وارد سامانه کنند تا در آینده سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز شود.

محمدی با بیان اینکه هر یک از مشمولان باید به صورت مجزا اقدام به ارائه شماره حساب خود کنند، گفت: مشمولان سهام عدالت که شخصاً دارای حساب معتبر بانکی(عضو شبکه شتاب بانکی) نیستند، باید با مراجعه به یکی از بانک‌ها یا مؤسسات مالی و اعتباری نسبت به افتتاح حساب و سپس اخذ شناسه حساب بانکی ایران(‌24 رقمی) آن حساب اقدام کنند.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار