مديرعامل سازمان ميادين شهرداري بندرعباس: مديرعامل سازمان ميادين شهرداري بندرعباس از اجراي طرح ساماندهي فروشندگان خودرو در خيابان شهداي محراب(22 بهمن) و همچنين انتقال فروشندگان سنگ قبر به آرامستان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 06 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، محسن زمـردي در اين باره اظهار کرد: سامـانـدهـي فروشنـدگان خودروهاي دسته دوم با هدف ارتقـاء سيماي شهري و جلوگيري از مشکلات ترافيـکي در سطح شهر خبر داد.
 
مدير عامل سازمان ميادين افزود: در اين زميــنه قطعه زميـني به مساحت 10 هزار متر مربع در محل کيلومتر يـک جاده بندرعباس - ميناب آماده تحويل به پيمانکار پروژه است که در سال جاري شاهد شروع به کار زير ساخت‌هاي اين محل خواهيم بود.
 
 
انتقال فروشندگان سنگ قبر به آرامستان
 
وي همچنين از انتقال فروشندگان سنـگ قبر به مکاني در آرامستان در آينده‌اي نزديـک خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان ميادين در نظر دارد در جهت رفاه حال شهروندان در زمان انجام مراسمات مربوط به خاکسپاري اموات، نسبت به انتقال اين صنف به مکاني در آرامستان در آينده‌اي نزديک اقدام نمايد.
 
مدير عامل سازمان ميـادين تصريح کرد: با توجه به تقاضاي مردم و در راستاي ساماندهي برخي صنوف، اين سازمان به زودي فروشندگان سنگ قبر را به مکاني در آرامستان منتقل خواهد کرد.
 
 
فروش ميوه‌هاي فصلي با 20 درصد تخفيف
 
مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري بندرعباس همچنين اظهار کرد: با توجه به آغاز گرماي هوا و در راستاي رفاه حال شهروندان غرفه‌هاي موقت فروش هندوانه با 20 درصد تخفيف در بلوار امام‌حسين(ع) برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار