ب‌ام‌و امیدوار است بتواند با نسخه جدید GT، فروش پایین سری5 گرن‌توریسمو را جبران کند.
کد خبر: ۴۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 14 June 2017

به گزارش تابناک : این نسخه اواخر سال جاری در بازار آمریکا و فقط با نسخه 640i xDrive در دسترس خواهد بود. آدریان ون‌هویدونک، قائم‌مقام مدیر گروه طراحی ب‌ام‌و درباره این خودرو گفت: سری6 گرن‌توریسمو، برای مشتریان نگرانی ساخته شده است که اهمیت زیادی برای شخصیت خودرو قائل هستند. موقعیت نشستن صندلی راننده، لذت رانندگی را افزایش می‌دهد و فضای داخلی لوکس و مجهز خودرو، هر چیزی که شما برای یک سفر آرامش‌‌بخش نیاز دارید را فراهم خواهد کرد.

اضافه شدن در پنجم، شاید بزرگ‌ترین خبر سری6 گرن‌توریسمو باشد. این دریچه به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و می‌توان بدون دخالت و فقط با تکان دادن پا زیر گلگیر عقب، آن را باز کرد. فضای سر مسافران و به طور کلی، فضای داخلی خودرو بسیار افزایش یافته است.

ب‌ام‌و 70 هزار دلاری + تصاویر

از نظر طراحی، این نسخه نکته جدید و اعجاب‌آوری برای طرفداران سری6 ندارد. ب‌ام‌و از زبان طراحی به کار برده شده در سری6 گران‌توریسمو تعریف‌ زیادی کرده است، اما می‌توان آن‌ها را تنها در یک جمله خلاصه کرد: سری6 گرن‌توریسمو ظاهر نسبتا بهتری به برادر کوچک‌تر خود یعنی سری5 دارد.

همان‌طور که می‌شد پیش‌بینی کرد، این خودرو فهرست بلندبالایی از تجهیزات و فناوری‌های مختلف دارد. سیستم فعال دستیار رانندگی با دوربین‌های مختلف، رادارها و سنسورهای حرکتی از تجهیزات استاندارد خودرو هستند. تشخیص نقاط کور، هشدار انحراف از خطوط، هشدار برخورد و هشدار ترافیک از جمله دیگر فناوری‌های استاندارد هستند. بسته دستیار رانندگی پلاس نیز به صورت گزینه‌ای اضافی وجود دارد. این بسته دقت فعال تجهیزات موجود را افزایش می‌دهد و ترمز اتوماتیک، کروز کنترل فعال و سیستم حرکت بین خطوط را نیز به ویژگی‌های خودرو اضافه می‌کند.

ب‌ام‌و 70 هزار دلاری + تصاویر


جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک، فرمان اسپرت چرمی و فنربندی عقب نیز از تجهیزات استاندارد سری6 گرن‌توریسمو هستند. فنربندی جلو نیز به عنوان یکی از تجهیزات بسته فرمان‌پذیری داینامیک، به صورت گزینه‌ای اضافی در دسترس است. این بسته طبق گفته‌های ب‌ام‌و باعث یک رانندگی راحت‌تر و همچنین، پاسخ‌پذیری دقیق‌تر است. از دیگر تغییرات این بسته می‌توان به تنظیم ارتفاع خودرو، اضافه شدن چند جزییات ظاهری در اتاقک و انتخاب بین چرخ‌های 19 و 20 اینچی اشاره کرد.

موتور 3 لیتری بی‌توربو این نسخه قادر به تولید 335 اسب‌بخار است. صفر تا صد خودرو 5.1 ثانیه طول می‌کشد. ب‌ام‌و هنوز نگفته که آیا امکان عرضه نسخه قدرتمندتری از خودرو در آینده وجود دارد یا 640i xDrive تنها نسخه سری6GT خواهد بود. با توجه به این که ب‌ام‌و به تازگی سری6 کوپه دو در را از خاک آمریکا بیرون کشیده است، می‌توان گفت که مدیران برند باواریایی در ابتدا منتظر نوع استقبال بازار آمریکا از این خودرو هستند و در صورت مثبت بودن بازخوردها، شاید به فکر عرضه نسخه دیگری هم بیفتند.

نسخه 5 در سری6 گرن‌توریسمو با قیمت 70695 دلار از پاییز امسال در آمریکا به فروش خواهد رسید. 



منبع : خودرونویس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار