مدیر کل کمیته امداد خبر داد
فرید محبی : رمضان امسال در برنامه ماه عسل ۷ هزار و ۶۰۰ شماره تلفن برای جذب حامی به کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد اعلام شد که از این تعداد، ۳ هزارو ۶۰۰ نفر برای کمک به ایتام وخانواده های نیازمند اعلام امادگی کردند.
کد خبر: ۴۵۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 09 July 2017
ماه مبارک رمضان امسال برای بسیاری از نیازمندان ، از زندانیان تا کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی بودند ، برکت های فراوانی داشت. علاوه بر برنامه های معمول نهاد های حمایتی ، برنامه تلویزیونی ماه عسل ، توانست در خصوص کمک به نیازمندان اقدامات بسیار موثری انجام دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کمیته امداد استان  نیز از این اقدامات بی نصیب نماند و آنگونه که مدیر کل کمیته استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داده است ، هم از طرف برنامه ماه عسل و هم از طرف اقدامات نهاد تحت مدیریت خود ، ایتام و نیازمندان توانستند حمایت های خوبی را بدست آورند.
 
برکات برنامه تلویزیونی ماه عسل برای نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد 
 
جذب ۴ هزار و ۱۳۶ حامی در برنامه ماه عسل امسال
رمضان امسال در برنامه ماه عسل ۷ هزار و ۶۰۰ شماره تلفن برای جذب حامی به کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد اعلام شد که از این تعداد، ۳ هزارو ۶۰۰ نفر برای کمک به ایتام وخانواده های نیازمند اعلام امادگی کردند.
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در جلسه شورای مدیران ضمن تشکر از برنامه های دفتر مرکزی عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
فرید محبی با بیان اینکه ۴ هزارو ۱۳۶ حامی در رمضان امسال کفالت ۴ هزار و ۶۰۳ یتیم و خانواده نیازمند را در قالب طرح محسنین پذیرفتند، گفت: با جذب این تعداد حامی، تعداد حامیان این نهاد که متقاضی خدمت به خانواده های نیازمند و ایتام هستند، به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است.
وی اظهار کرد: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا و رسیدگی به امور درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام و کودکان نیازمند، آنان را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.
محبی ادامه داد: توسعه طرح های اکرام ایتام و محسنین از جمله برنامه های مهم کمیته امداد برای استفاده از ظرفیت قشرهای مختلف جامعه برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف این نهاد است.
وی با قدردانی از حضور و کمک های مسئولین استان بویژه استاندار، نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، دستگاه های اجرایی، خیران ، نیکوکاران و مردم افزود: با بسیج خیران و مردم نوع دوست در انجام امور خداپسندانه خدمات خوبی به محرومان و جامعه هدف ارائه می شود.
محبی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار می توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ با پرادخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان کفاکت وسرپرستی یک یتیم را عهده دار شوند.
 
 برکات برنامه تلویزیونی ماه عسل برای نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد
 
جمع آوری ۱۵ میلیارد ریال کمک های مردمی
در خبری دیگر و بر اساس آمار های موجود میزان درآمد در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته، ۲۳۷ درصد افزایش داشته است .
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در مصاحبه تلویزیونی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد از افزایش کمک های مردمی و خیران در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.
فرید محبی با بیان اینکه کمک های یاد شده در قالب های نقدی وکالایی بوده است، گفت: در ایام ماه پر فیض رمضان کمیته امداد فعالیت های گسترده ای با هدف جذب منابع مالی مورد نیاز خانواده های تحت حمایت و اجرای برنامه های مناسبتی این ماه انجام داده است.
وی تصریح کرد: تامین مواد غذایی، جمع آوری کمک های نقدی و کالایی خیران، اطعام و افطاری نیازمندان، زمینه سازی لازم به منظور جذب حامیان جدید برای ایتام و محسنین، سرکشی خیران از خانواده های تحت حمایت و جمع آوری کفارات و فطریه مردم از عمده ترین فعالیت های امداد در ماه مبارک رمضان بوده است.
محبی با اشاره به اینکه ۱۲ شبکه نیکوکاری در مساجد استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در سال جاری مبلغ، ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال توسط این شبکه ها جمع آوری و برای کمک به نیازمندان همان محلات توزیع شد.
وی با یادآوری توزیع سبد کالا در بین نیازمندان، ادامه داد: ۳۲ هزار خانواده تحت حمایت در برنامه های اطعام و افطاری امسال شرکت کردند که این افراد با وساطت امداد از کمک های مستقیم و غیر مستقیم حامیان و خیران برخوردار شدند.
محبی افزود: امیدواریم با مشارکت مطلوب خیران در طول سال زمینه خدمت رسانی موثر و هدفمند به جامعه هدف این نهاد فراهم شود .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار