مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از پنج پروژه مسکونی، خدماتی و تجاری بخش خصوصی در شهر قشم، از این جزیره به عنوان مستعد ترین منطقه برای جذب سرمایه گذاری نام برد .
کد خبر: ۴۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 17 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، حمید رضا مومنی در نخستین روزهای فعالیت کاری خود، (اواخر اسفند ماه سال ۹۳) با اعلام سیاست های این سازمان، با تاکید بر حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در قشم براساس سه اصل تامین سرمایه، توانمندی کار و تکمیل پروژه ها در زمان تعیین شده، بازدید میدانی از پروژه های در دست اقدام بخش خصوصی در نقاط مختلف جزیره قشم را در دستور کار خود قرار داد.

مجتمع برج داریوش در شمال شهرک نریمان با ۱۴ طبقه و زیربنای ۲۰ هزار متر مربع که ۷۲ واحد مجهز به سوئیت مهمان در آن طراحی و ساخته شده و شهرک ویلایی گلستان با ۱۳۰ واحد دوبلکس با خیابان های سنگ فرش به عنوان نخستین پروژه مسکونی از نوع دوبلکس در جزیره قشم  مورد بازدید حمید رضا مومنی و هیات همراه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از شهرک ویلایی گلستان، گفت: این پروژه طرح جدیدی در حوزه ساختمان سازی قشم محسوب می شود که بسیاری از استاندارها مورد توجه قرار گرفته است .
 
وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در پروژه های ساختمان سازی، یادآور شد: کمبود فضای سبز در طراحی شهرک های مسکونی و تجاری قشم بسیار مشهود است که در پروژه های آینده باید بیش از پیش به آن توجه شود.

برج دوقلو آپادانا با ۲۴ طبقه و زیربنای ۳۵ هزار متر مربع و مجتمع تجاری سام و زال با ۱۱هزار متر مربع زیربنا در مرکز شهرک سام و زال قشم با ۶۴ غرفه و هایپرمارکت بزرگ نیز مورد بازدید هیات سازمان منطقه آزاد قرار گرفت.
 
مجتمع معراج قشم در مجاورت اسکله شهید ذاکری که در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۴۴ هزار متر مربع بنا شده نیز مورد بازدید قرار گرفت.
 
در این مجموعه هتل پنج ستاره بین المللی با ۵۲۵ اتاق، ۵۵۰ متر مربع آکواریوم بزرگ خلیج فارس، ۱۸۰۰ واحد تجاری در سه طبقه، هتل آپارتمان چهار ستاره با ۲۵۵ اتاق، هتل آپارتمان سه ستاره با ۱۳۵ اتاق، شهر بازی الکترونیک سرپوشیده، بازی های آبی سرپوشیده، سایت جت اسکی و قایق سواری و مدرسه غواصی، اسکله تفریحی، پارکینگ سرپوشیده و واحدهای اداری، رستوران های ساحلی، آلاچیق و فضای سبز و همچنین ۱۸ هزار متر مربع فضای تفریحی ساحلی طراحی شده است .
 
حمیدرضا مومنی در این بازدید، با تاکید بر تسریع در تکمیل این پروژه با رعایت استاندارها و آماده سازی برای بهره برداری، گفت: سازمان منطقه آزاد قشم با پیگیری نقش حاکمیتی خود، نگاه ویژه ای به  فعالیت های بخش خصوصی در این منطقه دارد.
 
وی ادامه داد: سرمایه گذاری در قشم با توجه به ظرفیت های بی نظیر حوزه گردشگری، صنعتی و همچنین نقش نظارتی دقیق سازمان منطقه آزاد بر روند فعالیت ها، بسیار مقرون به صرفه است و امیدواریم با جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران واقعی و توانمند بتوانیم از امکانات خدادادی این جزیره به بهترین شکل ممکن در مسیر چشم انداز ایران ۱۴۰۴، بهره برداری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار